Bảng Điều Khiển
Danh Mục
Quản lý Stores
Tổng kết doanh thu
Tổng kết Hoạt động
Thiết lập
Seller - Store
Quản lý users
Quản lý DB
Quản lý Paypal Stores
Thông số hệ thống
Nhập tiền ads
Thông số ads
Quản lý đơn hàng
Tất cả
Đơn có hàng
Toàn bộ đơn có thể có hàng
Toàn bộ đơn có thể có hàng và có lãi
Đơn ship chậm
Đơn đang xử lý
Đơn cancelled
Đơn Code
Quản lý Paypals
Balance Paypal Accounts
Paypal Accounts 180d
Paypal Accounts Hidden
Add Paypal Accounts
Paypal Domains Main
Paypal Domains Secondary
Thiết lập hệ thống
Email Content
Email Types
Add Email Type
Acc AMZ Checkout
Teams Checkout
Quick Note
Công cụ hỗ trợ
Quick Insert Paypal Domain
Xoá Sản Phẩm
Sửa giá sản phẩm
Thêm Keyword DMCA
Reg Ebay
PROXY USA
SMS USA
REUSE SMS USA
SMS ACCOUNTS
SHOW GMAILS
EBAY SELLER ACCOUNTS
EBAY BUYER ACCOUNTS
EBAY STATISTICS
Xin chào,
S
Bảng điều khiển
Thông tin các tài khoản paypal
Bảng Balance và trạng thái tài khoản
Đồng bộ
api_username
*
api_password
*
api_signature
*
clientid
*
secret
*
datelimit
*
hidden
*
Note
*
VPS: 123.30.151.183|Dtech0305$$ Email: yen.nguyen1010@gmail.com|storesonlinepayment@gmail.com|K32Yenaekr)34 Add: 2/59 Vinh Tien 1, Vinh Niem, Le Chan, Hải Phòng-180000|Chí Tiên, Thanh Ba, Phú Thọ, PHÚ THỌ-350000 Phone: 840911896685|84911896685 Card: ****3132|*****7721 Provide a full description of the items sold or services provided. : I sell many items, but mainly kitchen and garden tools. Where do your store your stock? Please provide the address. : I use amazon warehousing (FBA) Here is one of my warehouse addresses: Amazon.com, 705 Boulder Dr, Breinigsville, PA 18031 Where do you sell your items? Please be specific (Events, websites, social media, etc.) : I run ads on google shopping What is the reason for this increase in cases? : Some goods are damaged due to breakage or loss of goods by the carrier. Therefore, the goods cannot reach the customers. How do you plan to resolve these cases?: I will refund my customer, or I will ship another order to replace the damaged or lost item. How do you plan to prevent future cases? : this rate is very small, next time I will not sell fragile items to reduce this. What is the reason for these refunds? : As I said above, in cases where the goods are lost or broken, I will refund the customer. Are you planning to do anything to prevent sending so many refunds in the future? : I will convince the customer to wait for a replacement item so that they don't have to refund. Provide information about your products : ảnh chụp GMC
Search
ebay itm, amz asin, ebay user,members, order number ebay, order number amazon
Thông tin tài khoản
0 Tin nhắn
Cấp bậc :
Thoát